Veelgestelde vragen

Hoe kan ik het afleveradres wijzigen of aanpassen?

Het is mogelijk om een bestelling op een ander adres te leveren dan het factuuradres. Kies tijdens het online bestelproces het invulveld: afleveradres en vul het adres in van levering.

Na een afgeronde bestelling kan het afleveradres enkel nog gewijzigd worden door een medewerker van GevenHout. Dit kan door het gewenste afleveradres te mailen naar Info@gevenhout.nl.
Wij vragen wijziging van het afleveradres zo spoedig mogelijk door te geven, doch uiterlijk 5 dagen voor levering. Zodra de afleverroutes door de Transporteur zijn gemaakt, is kosteloos wijzigen van het afleveradres niet meer mogelijk.

Wij leveren white-labeled.

Gerelateerde vragen

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?

Neem contact met ons op:

Mailen naar GevenHout

Bellen naar GevenHout

  • Bel ons
    Onze medewerkers beantwoorden je vragen op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.