Veelgestelde vragen

Betaling en facturatie

Wat zijn de betaalwijzen bij GevenHout?

De betalingsmogelijkheden bij Geven hout zijn iDeal, PayPal of creditcard. Klanten vanuit België kunnen kiezen voor Bancontact, deze optie......... lees meer

Waarom is mijn gewenste betaalwijze niet beschikbaar?

Als je gewenste betaalwijze niet beschikbaar is, raden we je aan gebruik te maken van één van de andere betaalwijzen die wij........ lees meer

Hoe krijg ik een kopie van mijn factuur?

Via jouw account op onze website heb je toegang tot jouw gehele factuurhistorie. Je kunt de factuur selecteren en vervolgens downloaden......... lees meer

Waarom heb ik mijn factuur (nog) niet ontvangen?

We versturen de factuur via de e-mail zodra je bestelling vanuit GevenHout is verzonden. Heb je geen factuur ontvangen......... lees meer

Waar kan ik een rekeningoverzicht vinden?

Het is mogelijk om je rekeningoverzicht in te zien via jouw account. Deze kun je vinden in de inlogomgeving. Heb je nog geen......... lees meer

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?

Mailen naar GevenHout

Bellen naar GevenHout

  • Bel ons
    Onze medewerkers beantwoorden je vragen op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur.